viernes, 13 de mayo de 2016

Cosas que me gustan II

collagevintage:

Missing Beach Days 🌴 #CollageOnTheRoad  (en Paradise 🌴)




☆



☆



☆ 9straatjesonline.com

ironcharlie:

vintage moccasins




☆

☆



☆



☆



☆ EK★ Drift Hotel, San José del Cabo, Mexico



☆

hopeandmay:

LOVE this snap from the latest @peonyswimwear campaign.. featuring our ‘Vacay Jute Weave Floppy Hat’ $59.95 - Shop Online & Instore now or [Shop Insta in Bio] T x




☆

☆



☆ busy-being

☆



☆

☆ 



☆



☆



☆



☆

☆

☆

☆



☆kimgray

☆




☆



☆



☆

 

☆

 http://www.zaful.com  

☆

 https://es.pinterest.com/iolandapujol/pins/

  

☆

notonthehighstreet.com   ☆Stitched Detail Leather Messenger Bag 



☆ lascositasdebeacheau.blogspot.com



☆

☆






Besos y feliz finde!!!

☆

6 comentarios:

  1. : )
    Y a mí.

    Buen finde (yo voy a comer helado,,,) y besos!

    ResponderEliminar
  2. A mi tambien me gustan pero no quepo en los biquinis y como ya no hay solución me como un cucurucho. Saltos y brincos

    ResponderEliminar