viernes, 12 de febrero de 2016

Vintage Mickey



Las primeras ilustraciones de Mickey me atraen...

lo amooo:

Vintage 1930 Mickey Mouse Toy Design Patent Art Print  Walt Disney Print Poster Drawing Illustration for Home or Office Decor Nursery Child by BlueMoonPatentPrints on Etsy https://www.etsy.com/listing/216612353/vintage-1930-mickey-mouse-toy-design:



Mickey Mouse Club, 1955:

Walt Disney's "Trader Mickey" (1932) Director: David Hand Stars: Mickey Mouse Pluto Animation Family 8 min B&W ~ Mickey Mouse and Pluto are traveling up an African river with a cargo of goods (including several musical instruments). They hit land and are captured by cannibals who plan to eat them. As soon as Mickey starts playing on a saxophone, they all start jamming to "The Darktown Strutter's Ball.":

Scuffy shoe shine...a vintage must find.:




Besos y feliz finde!!!

       

5 comentarios:

  1. A mí me gustan más estas que las posteriores.
    De jovencita (ahora sólo soy joven...jajjaja) tenía un par de postales decestas ilustraciones en mi cuarto.
    ; )

    Besos!

    ResponderEliminar
  2. Respuestas
    1. Jajaja...
      yo tb me quedo con el encanto del Mickey ancestral!

      Eliminar
  3. Hasta los dibujos de antes eran mas lápiz y menos ordenador. Saltos y brincos

    ResponderEliminar