lunes, 28 de julio de 2014

Genialidades 60´s



No me digáis que no...
...en los 60 había una efervescencia de ideas...
...y bueno,en los 50 y en los 70,también...

... tres décadas que me han gustado siempre...




Groovy, hahaha, oh 60s fashion! You're so crazy.

60's glasses

crazy 60s atompunk design

Solar home, 1958



crazy 60s atompunk design

crazy 60s

Castillo 1967



Crazy 60s-70s. Smart stuff: the square end table turned on the diagonal acts instead as a diamond, so it's shared with the white chair and the orange sofa-seat thinger. The turn also leaves plenty of space for a floor lamp, and possibly other storage furniture like a console just to the right of the photo Small solid neutral rug grounds the coffee table but doesn't reach the accent chairs. None of this 'use a rug the size of the space' nonsense.

...in the name of all that is good and decent, crazy '60s fashion designer who was obviously tripping balls.



Besos y feliz lunes!!!

Mod Fashion of the 1960s

10 comentarios:

  1. Me encannnnnnnnnnnnnnntan las fotos

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Son de una creatividad...de una imaginación...!

      Eliminar
  2. : )
    Qué década tan fructífera!

    Me quedo la primera foto!

    Bsssssss

    ResponderEliminar
  3. Me quedo con esa pamela enooooooooorme para protegerme del sol.
    Buen día, un besito para el camino.

    ResponderEliminar
  4. Vaya ideas... no todas me gustan, lo confieso.. todo un estilo igual.
    besos!! buena semana

    ResponderEliminar