miércoles, 29 de enero de 2014

Nat geo




      La espectacularidad de National Geographic una vez más...


                   A wealthy group of young people relax by a pool in California, 1940.Photograph by J. Baylor Roberts, National Geographic



Two balls dropped from the tower in Pisa replay Galileo’s experiment, November 1974.Photograph by Luis Marden, National Geographic

Young boys throw a ball on a lush green hillside below castle ruins in Warwickshire, England, 1968.Photograph by Ted Spiegel, National Geographic




A flock of birds fly up from an enclosed courtyard in Old Havana, December 1987.Photograph by James L. Stanfield, National Geographic



This glacial lake sits between mountains and a wild crag in Bavaria, Germany, December 1928.Photograph by Hans Hildenbrand, National Geographic

Giant dunes sculpted by the wind present a challenge for day hikers in Great Sand Dunes National Park, Colorado, May 1958.Photograph by William Ralph Gray, National Geographic

A little boy is dwarfed by a supersized cabbage in Matanuska Valley, Alaska, July 1959.Photograph by Thomas J. Abercrombie, National Geographic

Osterskar Island, Finland.Photograph by Thomas J. Abercrombie, National Geographic

In the light of early morning, the Vimy circles the pyramids at Giza on a dawn tour, May 1995.Photograph by James L. Stanfield, National Geographic

Young women look out on Kalapana Black Sand Beach in Hawaii. The beach gets its black color from volanic lava, November 1937.Photograph by Richard Hewitt Stewart, National Geographic

Original William Henry Jackson print held in the collection of the Colorado Historical Society. This is a hand-tinted print.Photograph by David Arnold, National Geographic

Skiers relax by a fire at a Stowe dormitory in Vermont, August 1967.Photograph by B. Anthony Stewart, National Geographic

A man and his dog on the Overhanging Rock in Yosemite National Park, May 1924.Photograph by Educational-Bruce Photograph

Seven siblings sit on a wooden fence in Quebec, Canada, May 1939.Photograph by Howell Walker, National Geographic




Besos y feliz miércoles!!!

 

25 comentarios:

  1. ay Blogo, el mundo puede ser maravilloso, no crees?

    Besos
    http://laisladegrandejatte.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. El mundo ES maravilloso..
      ..pero el sistema,la clase corrupta,política y demás...lo destruyen todo,Fani...en fín..

      Eliminar
  2. Impresionante...!!!
    Buenos días.
    Mercedes

    ResponderEliminar
  3. Sí,espectacular.

    Me quedo en esa especie de refugio,al ladito del fuego!

    Kisssss

    ResponderEliminar
  4. Como tú bien has dicho...espectacular.
    BEsazo!

    ResponderEliminar
  5. Maravillosas !!!

    Muchas gracias y un besito !!

    ResponderEliminar
  6. A esto le llamo yo, una de cal y otra de arena ;) Unas imágenes preciosas Blogos.

    ResponderEliminar
  7. Preciosas todas !!! Yo también me quedo con el grupito reunido al lado del fuego, es lo que más me apetecería hacer ahora mismo que en Madrid está medio nevando. Un beso.

    ResponderEliminar
  8. Uaaaau!!!! No sabría cual elegir :)
    Besazos

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. No,no elijas..todas son estupendas...
      ..aunque las de las pirámides...
      ..madre míaaa...

      Eliminar
  9. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  10. Son autenticas maravillas!!! Un besazo guapa!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Un lujo de imágenes..
      ..no parecen reales..

      Eliminar
  11. Yo quiero un viaje en avioneta para sobrevolar las pirámides de Egipto. ¿estaré pidiendo mucho?

    En fin...
    Buen día.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Yo también me pido ese viaje en avioneta...yo me apunto también...!!

      Eliminar
  12. Jo prima, yo de mayor quiero ser fotografa de National Geographic.... que pasote, la gente que hace estas imagenes las cosas bonitas que han debido ver, verdad?

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Es que son un espectáculo de fotos,primaa...hay una ...que me parece brutal,como dice Margary..
      ..eso de sobrevolar las pirámides de Egipto debe ser un antes y un después...
      ...es el summum...
      ..la repanocha...

      ...

      Eliminar
  13. Eres la reina de las fotos en los blogs.

    ResponderEliminar