viernes, 3 de enero de 2014

Cocinas



 He aquí algunas cocinas que me llaman la atención en algún aspecto..
    ...las hay para todos los gustos..

Eclectic kitchen with a spanish flair

Eclectic Kitchen

The colors YES plus I dislike cabinets, bohemian kitchen

Bohemian Kitchen - Deeply veined marble floor tiles in an open kitchen

bohemian vintage

Bohemian Wornest

Trying to find the in-between.

tiled walls

rustic farmhouse decor | ... . The beams on the sealing give the farmhouse a relaxed ambiance

Tabarka tile, moroccan, mediterranean, blue and white, rustic, bohemian, photo by Janet Marshall, Statements in Tile, Santa Fe, NM

kitchen

A Spanish Bohemian style country house

I will take it all please

Morning in the kitchen by It’s a miniature life…is playing with clay on Flickr.This is actually a miniature room !

Bohemian home: Kitchen style

Amazing Mosaics  Intricate tilework is a hallmark feature of Moroccan design, found everywhere from floors to walls to tabletops. For an exotic touch, try installing Moroccan-inspired tile as a kitchen backsplash or across an entire floor to make a dramatic statement. Morocco pattern tile from Filmore Clark's Patterson Encaustic Collection

a cosy kitchen

Moon to Moon: Bohemian kitchen interiors ....Great organization of cooking utensils!

love this shelf !!  www.facebook.com/juNxtaposition

Hehe - love beads in my kitchen? don't mind if I do!  bohemian kitchen




Besos y feliz finde!!!

               The colors YES plus I dislike cabinets, bohemian kitchen

12 comentarios:

  1. La de las puertas correderas blancas,con lámpara industrial y baldosas hidráulicas...esa pa mí!

    Un beso!

    ResponderEliminar
  2. Me encantan las cocinas grandes, con mesa grande y muchas sillas, siempre preparadas para recibir a mucha gente. A ser posibles con ventanas o porche a un patio o jardín. Habitables, cómodas con mucha madera, sencillas y bohemias, con personalidad. Cocinas que digan: ven, acércate y sentémonos un ratito a hablar y a tomar algo.

    Feliz nuevo año.
    Saludos, ya de vuelta.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. ESA,ESA QUE TAN BIEN EXPLICAS, ES LA COCINA QUE YO QUIERO...

      Eliminar
  3. Mira que a mi cocinar no me gusta....pero en estas cocinas apetece hasta ponerse el mandil y empezar a cacharear!!!
    besos
    Mercedes

    ResponderEliminar
  4. ¡Ay guapa! tenemos el mismo gusto, aunque solo sea para las cocinas. Me encantan las más rústicas y grandes, que se pueda hacer vida en ellas.

    ResponderEliminar
  5. Esos azulejos hidráulicos me pieeeeerden!!! me encantan!! Feliz año!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Me pierdo yo tb por poner uno de ellos en mi vida...

      Eliminar
  6. Ves como si somos primas, viendo este post no tengo ninguna duda, la cocina de la abuela era asi.

    ResponderEliminar